Yesbox, jag lever.

 
De har bara vart så jäkla mycket nu denna vecka + att på påsklovet orkade jag faktiskt inte uppdatera.
 
PÅSKLOVET:

Måndag: Va bara hemma tror jag,tror jag tränade-
Tisdag: Typ inget, chillade bara
Ondag: Typ samma där också!
Torsdag: Nattiz sov hos mig.
Fredag: Vi åkte till micka o va där ett tag,sen skulle Nattiz hem men jag stannade o sov över hos henne.
Lördag o Söndag hände inget särskilt.
 

VECKAN:
 
Vi har haft lite prov o sånt, sen har jag vart trött o tränat lite så aa.
Men jag är tillbaks.
Släkten är här (aa inte hela då men skitsamma) så jag kan inte fortsätta blogga mer just nu.
 
Btw, grattis världens finaste Saga ♥
 


Kommentarer
Postat av: Saga

Fin blogg! :)

2013-04-19 @ 21:04:12
URL: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu