Mars, 23, 2013.

Okej, jag vet inte hur länge jag har haft uppe "bloggfliken", hahah typ 2 timmar.
Nej men jag kollade lite på youtube, städade mitt rum & lite såna småsaker.
Idag ska jag åka o bada me några tjejer från min skola.
Ska möta dom om typ en halvtimme eller något sånt så jag måste börja göra mig iordning.
Vi ska till erikstalsbadet (stavas de så?!).
Eh, efter de tror jag att jag ska hjälpa mamma lite där hemma.
De är typ bara de som händer.
Men jag måste sluta nu för ja ska snart möta Jossan o Saga, så..
Hejdå!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu