Nytt!

Allt ska bli nytt, designen, menyn, hedern..ALLT!
Och Sandra hjälper mig!
Btw, tack så mycket Sandra.

Aja, just nu sitter jag i bilen och väntar på min pappa som borde kommit för typ 10 minuter sen, nej men alltså han skulle bara handla 2 saker och nu har de gått en kvart så man ba "Va håller du på me?!"
Aja, vi ska stanna på McDonalds så jag kan få i mig något innan jag åker till Nomie!

Veckan har vart super, aa men förutom alla nationella prov dåra, 5st denna vecka (4 i matte & ett i svenska för att vara exakt). Fick ett B i alla svenska proven..lite missnöjd men skitsamma.

Men nu måste jag sluta och glöm inte att allt kommer bli nytt inom snar framtid. Kolla bara på designen nu liksom.
Pappa kom nu så jag måste lägga ner, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu