Välkommen!♥

Jag raderade alla andra inlägg, för jag känner att jag behöver börja om.
Ny design, nya inlägg & nya bilder.
Allt ska vara nytt, designen är fixad.
Aa, eller asså jag kopierade från min förra blogg dåra, min bebis fixade min förra design.
Skönt att bara få rensa allt & börja om.
 
 
Jag heter Emma och är en tjej på 13 år som bara älskar  att spela fotboll.
Jag spelar i världens bästa lag (Älvsjö aik) och har spelat där ett tag.
Ni behöver nog inte veta så mycket mer eftersom i har mer information i rutan uppe till höger.
 
 
Videoinlägg kommer upp någon gång då och då men inte ofta.
Jag föredrar hellre att bara blogga eftersom att jag måste göra om mina videos HELA tiden, det slutar med att jag typ ligger gråtandes på golvet :')
 
 

Aja, ska sluta nu.
Mer inlägg kommer upp imorgon.
♥Kram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu