Hej!

Sorrii för dålig uppdatering.
Men jag har faktiskt ett skäl till att det inte har dykt upp något inlägg på typ två veckor.
Jag har börjat i en ny skola & ligger efter i nästan alla ämnen, därför tar jag skolan i första hand, fotbollen i andra hand & bloggen i tredje hand.
För första gången i onsdags hade jag spanska, det kändes väl bra. Men min spanska lärare pratade flytande spanska & jag fattade 0.
I vilket som, dagen igår var bra, jag lärde känna lite nya kompisar & på rasterna var jag typ med Valentina, Ellen & Amanda.
Hahahaha asså Valentina kastade vatten på mina byxor & jag jagade henne runt typ hela skolan.
Sjukt kul dag, men nu ska jag gå upp & käka, fixa mig & allt såntdära!
Ha det bra! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu