Måste rubriker finnas?.

Hejhej!
Imorse hade jag match & vi spelade mot typ Viksjö eller nåt, det blev iaf 2-2
Efter det åkte jag hem till Nattiz, gick ut med deras hundar och sedan stack vi till erikstalsbadet där vi stannade i typ 2-3 timmar.
Vi fick skjuts hem av hennes mamma och när vi väl kom till mig satte vi oss vid tv:en och sedan var det mat.
Efter det handlade vi mjölk åt mamma på hemköp (Följ mig på Videofyme för att se en video när vi var i affären E.m.m.a.s). Sen gick vi och köpte lite godis.
Vi kollade på melodifestivalen och om jag själv får säga det så var det bara SKIT.
Anton skulle ju vinna allt och sen från ingenstans kom Robin.
Aja, i vilket som så var det en oförglölig dag.
Kram 
 
BILDBOMB FRÅN VECKAN:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu