Uppdateringen..

Hej!
Jag vet att jag har vart sämst på att uppdatera och så..
Men jag har liksom haft fullt upp, börjat i en ny skola, nationella prov och allt sånt. Aja, i vilket som så hade vi Np i matte igår. Efter de åkte jag hem och senare kom Alwiis o vi spelade lite isfotboll❤
Aah, i vilket som så bestämde vi att hon skulle sova här så vi gick till henne (Typ 5 min tog deee) och hämtade hennes kläder. Sen gick vi till Hemköp och köpte PIZZA.
Planerna idag är att spela match & kanske möta någon innan också.
Men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu